همه چیز در مورد DirectAdmin

DirectAdmin

دایرکت ادمین یک کنترل پنل میزبانی وب گرافیکی می باشد که مبتنی بر وب بوده و مدیریت وب سایت ها بر روی هاست و سرور را بسیار آسان کرده است. با دایرکت ادمین می توانید با سطوح نماینده و کاربر معمولی مدیریت کنید. بزرگترین مزیت این کنترل پنل دوری از تحریم ها می باشد که از این کنترل پنل مبتنی بر لینوکس جایگزین بسیار مناسبی برای سی پنل که تحت تاثیر تحریمات قرار دارد ، می سازد . شرکت های هاستینگ با نصب این کنترل پنل گرافیکی بر روی سرورهای خود اقدام به ارائه سرویس های هاست اشتراکی می کنند . دایرکت ادمین یکی از قوی ترین ، محبوب ترین و بهترین کنترل پنل های موجود برای سرورهای هاست لینوکس است . کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند تمام امکانات سایت خود را از جمله ایمیل ها ، بانک های اطلاعاتی ، آمار و … مدیریت نمایند . استفاده از دایرکت ادمین بسیار ساده است و سرعت بارگذاری این کنترل پنل به مراتب از سایر کنترل پنل ها مانند سی پنل بیشتر است.

چرا DirectAdmin ؟

رابط کاربری آسان و کاربر پسند ، سرعت بالا ، سبک بودن ، عدم تحریم ، پایداری بالا و عدم استفاده زیاد از منابع همواره این کنترل پنل را یکی از محبوب ترین کنترل پنل های جهان است . از آنجا که تحریم شامل حال این کنترل پنل بر خلاف کنترل پنل سی پنل نمی باشد ، در هر لحظه نگرانی از تحریم شدن این کنترل پنل نخواهیم داشت . کنترل پنل سی پنل برای کاربران ایرانی تحریم شده است و بر روی سرور های ایران نصب نمی شود.

اکثر هاستینگ ها با دور زدن این تحریم ها استفاده از این کنترل پنل را بر روی سرورهای ایرانی مهیا می سازند اما یک موضوع باقی می ماند و آن مشکلات تحریم شدن در آینده است ، زمانی که سی پنل متوجه ایرانی بودن هویت کاربران ایرانی شود لایسنس ها را مسدود می کند و تا زمانی که مدیران سرور اقدام به تعویض آی پی و تهیه لایسنس جدید نکنند کاربران به کنترل پنل های وب سایت ها خود دسترسی نخواهد داشت . امکان تحریم سی پنل بر روی سرور های خارجی بسیار کم است و اکثر تحریم های سی پنل بر روی سرور های داخلی اعمال می شود و غیر از این مسئله سرور ایران اکثر لایسنس های خود را با هویت خارجی خریداری کرده و تا به این زمان درگیر مشکلات تحریم این کنترل پنل آمریکایی نشده است.

کنترل پنل دایرکت ادمین علاوه بر سادگی و راحتی استفاده ، دارای قابلیت ضد کرش می باشد که این قابلیت منجر به افزایش پایداری در سرویس شده است . سرعت این کنترل پنل بسیار بالا می باشد زیرا تا حد بسیار زیادی سعی شده ساده ، زیبا و در عین حال کاربردی و حرفه ای طراحی شود . دایرکت ادمین ساده ترین قیمت گذاری و نصب یکسان برای سرور مجازی و اختصاصی را دارد. برای پرداخت در محدوده های زمانی مشخص، می توانید هر یک از لایسنس های ماهانه، سه ماهه یا سالانه راانتخاب کنید. البته برای دایرکت ادمین نیز می توانید لایسنس کاملا دائمی با هزینه ی ۲۹۹ دلار خریداری کنید . یکی از تفاوت های مهم دایرکت ادمین ، پشتیبانی فنی نامحدود در همه ی پکیج های آن می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)