افزونه امنیتی

بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

بهترین افزونه امنیت کامل وردپرس

وردپرس، محبوب ‌ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است و بیش از یک چهارم وبسایت‌ های اینترنتی بر پایه ‌ی آن ساخته شده‌ اند و شاید به دلیل همین محبوبیت زیاد، همواره مورد علاقه هکرها واقع شده است. اگر امنیت سایت و زحماتی که تاکنون کشیده‌ اید برایتان اهمیت دارد لازم است برای محافظت از سایت خود تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین افزونه امنیتی ابزار وردپرس را بشناسید و از امکانات بی‌ نظیر آن‌ ها نهایت استفاده را ببرید . این سیستم مدیریت محتوای دوست داشتنی یک بستر بسیار ایمن برای پیاده ‌سازی سایت‌ های مختلف است، اما استفاده از بهترین افزونه امنیتی وردپرس در دو نسخه‌ ی رایگان و پرمیوم ویژگی‌ های پیشرفته ‌ای از جمله شناسایی و مسدود سازی هکرها و ربات‌ های مشکوک، فایروال امنیتی، محدودیت دسترسی کاربران و… وبسایت شما را به یک وبسایت حرفه‌ ای مبدل می کند و اهمیت تنظیمات افزونه امنیت کامل وردپرس برای حفظ اطلاعات و امنیت سایت وردپرسی بسیار مهم است.هر زمان از افزونه ای دیگر استفاده نکردید با حذف افزونه از وردپرس از بروز مشکلات جلوگیری کنید.

افزونه امنیتی1

Sucuri security

این افزونه امنیتی قطعا یکی از محبوب ترین افزونه های امنیتی برای وردپرس است .افزونه امنیتی وردپرس رایگان و می توانید آنرا دانلود کنید و از آن استفاده کنید . البته اگر قصد استفاده از برخی از ویژگی های پیشرفته آن را دارید ، باید در یکی از برنامه های پولی سوکوری ثبت نام کنید . این افزونه امنیتی قدرتمند با بیش از ۷۰۰ هزار نصب فعال به صورت رایگان و غیررایگان موجود است که بیشتر ویژگی‌ها در نسخه‌ی رایگان آن قابل دسترس است . با این حال ، حتی اگر تصمیم دارید فقط با نسخه رایگان کار کنید ، این باید وب سایت شما را ایمن و محافظت کند . به محض نصب این افزونه امنیتی ، برای اطمینان از عدم وجود malware ،  link injections ، پرونده های آلوده یا مشکوک و … به طور خودکار اسکن انجام می شود .

برخی از ویژگی های sucuri security عبارتند از :

حسابرسی فعالیت امنیتی:
تمام فعالیت های مربوط به امنیت سایت مانند ورود به سیستم، تلاش برای ورود به سیستم ناموفق و غیره را ثبت می کند.

انجام محکم کاری امنیتی:
انجام اقدامات محکم کاری امنیتی مانند عدم نمایش نسخه وردپرس و محافظت از دایرکتوری آپلود ها باعث از بین رفتن آسیب پذیری های سایت می شود.

اقدامات امنیتی پس از هک:
ایجاد چک لیستی از اقدامات امنیتی که باید پس از هک انجام دهید .

مانیتورینگ سلامت فایل:
تمام تغییرات فایل ها را به صورت خودکار شناسایی می کند.

اعلان های امنیتی:
سفارشی سازی اینکه چگونه و به چه میزان از فعالیت های فوق مطلع می شوید.

اسکن از راه دور malware:
از sucuri scanner و sitecheck استفاده کرده و سایت شما را برای پیدا کردن بدافزارها جستجو می کند.

مانیتورینگ لیست سیاه:
موتورهای لیست سیاه را بررسی می کند تا مطمئن شود سایت شما به خاطر مسائل امنیتی مسدود نشده باشد.

Wordfence security

افزونه امنیتی2

افزونه های متعددی برای امنیت سایت منتشر شده است و هر کدام مزایا و معایبی دارند اما افزونه امنیتی ای که تمامی موارد امنیتی را یکجا در خود داشته باشند کمتر به چشم می خورد. در برخی از افزونه ها تنها به امنیت هسته وردپرس و بروزرسانی افزونه ها و قالب پرداخته شده است. برخی از افزونه فقط فایروال هستند و تعداد کمی هم اسکنر هستند . یکی از افزونه هایی که تمامی موارد موثر امنیتی در آن وجود دارد ، افزونه وردفنس است . این افزونه نیز نسخه رایگان دارد و نسخه رایگان آن تا به حال بالای ۳ میلیون نصب شده است . وردفنس شامل بخش های فایروال ، اسکن ، مسدودیت به این معنی که مسدود سازی کاربران مخرب و مهاجمان هکر ، ابزار ها مانند احراز هویت دو عاملی و پیامکی مدیران ، آنالیز کامل رفتار کاربران و ترافیک سایت شما و همه تنظیمات می باشند .

برخی از ویژگی های sucuri security عبارتند از :

در بخش فایروال:

۱- امکان بلاک کردن ترافیک مخرب در وبسایت را فراهم کرده و همه تمرکز آن بر روی امنیت وبسایت وردپرسی است .

در اسکن امنیتی :

۱ – بررسی کامل سایت و اعلام اشکالات موجود در آن

۲ – بلاک کردن درخواست‌ ها، کدها و محتوای مخرب با اسکن امنیتی .

۲- بررسی امنیت محتوای موجود در سایت

۳- حفاظت همه جانبه از وبسایت وردپرسی

۳- مقایسه فایل‌ های هسته، افزونه‌ ها و قالب‌ ها با مخزن وردپرس و جایگزینی و تغییر به بهترین گزینه

۴- برقراری امنیت در وردپرس با جلوگیری از حملات brute force در هنگام ورود به سایت

۴- اسکن امنیتی در این افزونه به بررسی فایل ‌های هسته وردپرس، قالب و افزونه ‌ها برای یافتن malware ، آدرس‌ های مخرب، اسپم ‌ها، کد های مخرب و…

آموزش افزونه all in one wp security

افزونه امنیتی3

افزونه های وردپرس متعددی به منظور بالا بردن امنیت سایت های وردپرس طراحی و در اختیار سایت های وردپرس قرار گرفته اند. یکی از مهم ترین و کاربردی ترین آنها افزونه امنیتی all In one wordpress security است که تقریبا تمام پروتکل های امنیتی را برای حفاظت از وب سایت شما در اختیارتان قرار می دهد. این افزونه امنیتی در حال حاضر با آخرین نسخه وردپرس و اکثر افزونه های محبوب وردپرس سازگار است . این افزونه یک افزونه امنیتی جامع با طیف گسترده ای از ویژگی های امنیتی است که با ارائه جدیدترین روش ها و تکنیک های توصیه شده تهدیدات امنیتی را تا حد زیادی کاهش می دهد.افزونه All in One WP Security & Firewall یک راه حل کامل برای نگرانی های امنیتی سایت وردپرسی شماست همچنین بر اساس ویژگی های امنیتی که فعال کرده اید از یک سیستم درجه بندی امتیازات امنیتی برای اندازه گیری میزان محافظت از سایت استفاده می کند .

برخی از ویژگی های All-in-One WP Security عبارتند از :

۱ – امنیت حساب های کاربری کاربران

۶- دارای اسکنر امنیتی

۲- امنیت ورود کاربران به سیستم

۷- مدیریت کامنت های اسپم

۳- امنیت ثبت نام کاربران در سایت

۸- جلوگیری از کپی متن و پشتیبانی افزونه

۴- امنیت سیستم فایل

۹- کار با محبوب ترین افزونه ها

۵- امنیت database

۱۰- سیاست حفظ حریم خصوصیش

Secupress

افزونه امنیتی4

این افزونه را به لحاظ امکانات زیادی که دارد، می توان در دسته افزونه‌ های امنیتی جهت محافظت از وردپرس جای داد. افزونه امنیتی secupress برای تامین امنیت وردپرس راهکارهای جالبی ارائه می‌ دهد. گرافیک جذاب این افزونه در کنار عملکرد خوبش، آن را جزو یکی از محبوب ‌ترین افزونه ‌های امنیتی وردپرس قرار داده است .

برخی از ویژگی های افزونه secupress عبارتند از :

۱ – عدم اجازه دسترسی به سایت برای کاربرانی با موقعیت جغرافیایی خاص

۲- تشخیص قالب‌ ها و افزونه ‌های آسیب ‌پذیر

۳- دارای فایروال

۴- ارائه گزارش امنیتی در قالب PDF

۵- عدم اجازه دسترسی به خزنده‌های مخرب

۶- بلاک کردن ربات‌های مخرب

۷- بلاک کردن IP های مشکوک

MalCare Security

افزونه امنیتی5

این افزونه تشخیص ، حذف و پیشگیری از malware و همچنین حفاظت در مقابل هک را داراست . این افزونه امنیتی با بیش از ۵ هزار نصب فعال از ساده ترین افزونه های افزایش امنیت در وردپرس است. این افزونه یک فایروال امنیتی، یک سیستم حفاظت ورودی یک مرحله ای و یک اسکن امنیتی را فراهم می کند .

برخی از ویژگی های افزونه secupress عبارتند از :

۱ – اسکنر قدرتمند

۲- مدیریت و حفاظت کامل از موارد مشکوک سایت شما

۳- فایروال هوشمند

۴- پاک کننده اتوماتیک با یک کلیک

۵- حفاظت از ورود غیر مجاز

۶- مانیتورینگ روزانه و بررسی عملکرد

۷- مدیریت گزارش های و لیست سیاه و سفید

۸- ایجاد کد CAPTCHA و مسدود کردن کاربر بعد از سه تلاش ناموفق برای مدت محدود

۹- مسدود کردن کاربرانی با بیش از ۱۰۰ تلاش ناموفق

۱۰- تضمین ورود کاربران موردتایید

Rate this post